2 вересня 2011 р.

Акценти літа

Прийшов вересень і я вирішила підвести підсумки літа - про що писалося та думалося:-) Літо було спекотним і досить зайнятим, тому писалося менше, однак думалося багато.

По-перше я дуже зацікавилася Стратегією розвитку Києва до 2025 року. Після участі в дискусії щодо майбутнього столиці організованого ФЕУ та публікації Проекту стратегії на сайті КМДА я вирішила долучитися до процесу громадського обговорення документу та підготувала свої коментарі. Вони почалися із низки постів про недоліки стратегії. Мені також дуже пощастило знайти групу однодумців на Фейсбуку. Ось ми й вирішили об'єднати зусилля та підготувати коллективну ініціативу, яка пропонує київській владі новий формат спілкування із громадою міста в процесі підготовки та реалізації стратегії. Відкритого листа можна прочитати тут, а прес-реліз - тут. Зараз чекаємо на реакцію КМДА, однак за будь-якого варіанту розвитку подій я вважаю ми дозріли до того, щоби організувати Відкритий Форум - зустріч активних киян, яким небайдужий напрямок розвитку міста, а не лише наявність лампочок у під'їздах, парковок для авто та парків біля дому:-)

По-друге я  писала про регіональну політику в Україні - що відбувається із її системою врядування в контексті адміністративної реформи та які головні події та процеси впливали на розвиток регіонів протягом 20-ти рокі незалежності України.

По-третє в рамках одного із моїх проектів я робила деякі замітки щодо ситуації у місцевих органах влади - від їх онлайн статусу, до їх активності, яка дає надію на оптимістичне майбутнє:-)

Я також багато писала про міста - про роль рейтингів у розвитку міст, про стратегічне планування Львова (до речі, мерія разом із Інститутом Міста розпочала процес громадського обговорення нової комплексної стратегії міста, і кого цікавить документ дивіться тут), про серпневі погроми в Лондоні та інших англійських містах. Я також написала рев'ю на нову книгу Едварда Глейзера "Тріумф міста", яка мені дуже сподобалася і незважаючи на те, що я не погоджуюсь із деякими концептуальними засадами підходу автора, дуже рекомендую її прочитати.

Оскільки я зараз готую невелике дослідження на тему ролі університетів у розвитку міста (на прикладі Києва), то я заглибилася у сферу інновацій та досліджень та їх роль для економіки країни. Почала із  дослідників і науковців - їх кількості та якості. Планую ще декілька постів на цю тему найближчим часом, особливо після конференції про роль університетів в економіці сучасного міста, яку відвідаю у Варшаві наприкінці вересня.

Я також інколи писала про різні цікаві новини у сфері наших інтересів, рекламувала перший семінар дослідницької мережі RSA "Вплив глобальної кризи на розвиток столичних міст" у Варшаві. Зараз реєстрація вже закрита, але у нас є досить цікавий набір презентацій із різних куточків Європи. Після семінару ми опублікуємо презентації на сайті Мережі.

Ну ось і все, а попереду цікава осінь із купою подій! Не забувайте заглядати на Акценти:-)

Пости по темі:

1. Акценти травня
2. Акценти квітня
3. Акценти березня 

Немає коментарів:

Дописати коментар