4 жовтня 2010 р.

Акценти вересня

Я вирішила робити короткі місячні підсумки того, що відбувалося на Акцентах - для тих у кого немає часу сканити всі пости.

Ось перша група акцентів, про які я писала у вересні:

1. Досить пожвавлену дискусію (у моєму скромному масштабі) викликав міні-аудит проектів технічної допомоги, що нині працюють в Україні у сфері регіональної політики та місцевого розвитку.
2. Знову мою увагу привернула турбулентна регіональна політика нового уряду Британії
3. Непересічним є інноваційний підхід мерії американського міста Сіетл до комунікацій з громадськістю
4. Мене знов турбували управлінські інновації в Києві, які теж непересічні, але й недемократичні
5. Я поверталася до перспектив інноваційного прориву у Росії, а також коментувала нову цікаву аналітику від Інституту Брукінгса про кластери
6. Ну і звичайно я розповідала вам про деякі цікаві зібрання регіональних та місцевих лідерів у Києві та Криму, плюс про цікаві статті на Економічній правді на на Паралелях

Ось так коротко...

Немає коментарів:

Дописати коментар